Responsabilitãtile postului
A. Operare contabila
1. Asigura incasari si plati zilnice prin casa ( cont casa).
2. Realizeaza zilnic incasari si plati prin banca (cont banca).
3. Operareaza zilnic ordinele de compensare.
4. Urmareste zilnic circuitul facturilor de intrare/marfuri (furnizori interni) la contabilitate si asigura trimiterea acestora la plata.
5. Realizeaza si alte operatii contabile in functie de necesare
Obiective si criterii de performanta lunare
1. 0 Erori la întocmirea documentelor primare.
2. 0 situatii de intarziere la operarea documentelor
3. Corectitudine in preluarea si procesarea informatiilor: nu are erori la preluarea si analiza datelor, verifica corect situatiile, isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele muncii sale.
4. Comunicare: capacitatea de a lucra cooperant si corect cu ceilalti, la toate nivelurile, din interioarul sau exterioarul companiei. Practicarea unui stil deschis de comunicare, atat prin acordarea cat si prin acceptarea unui feedback constructiv.
5. Atitudine si relatii interpersonale: comportare profesinalã fata de politicile companiei, fata de colegi, parteneri de afaceri.
6. Orientare catre client (intern sau extern): capacitatea de percepere si întelegere a nevoilor clientului, tact, abilitatea de alegere a unui stil de relaþionare profesional adecvat persoanei cu care comunica, respectarea promisiunilor, tinuta profesionala.
7. Organizare: îsi stabileste bine prioritatile, se incadreaza in timp cu realizarea sarcinilor, este orientat spre precizie.
CVurile – ASCIG – www.ascig.ase.ro