In numele clientului nostru, companie multinationala din domeniul serviciilor financiare nebancare cu cea mai spectaculoasa dezvoltare din ultimul an pe piata din Romania , suntem in cautarea unui Credit Controller si a unui Administrator Contracte. Gasiti mai jos mai multe detalii.
1. Credit Controller
Cerinte:
– Studii superioare in domeniul financiar;
– Experienta relevanta in domeniu – Junior Credit Controller
– Experienta minima de 2 ani – Senior Credit Controller
– Foarte bune cunostinte de MS Office (Excel)
– Excelente abilitati de comunicare si negociere
– Experienta relevanta in domeniu – Junior Credit Controller
– Experienta minima de 2 ani – Senior Credit Controller
– Foarte bune cunostinte de MS Office (Excel)
– Excelente abilitati de comunicare si negociere
Responsabilitati:
– Urmarirea derularii contractelor de leasing financiar
– Coordonarea activitatii de colectare a creantelor, colaborand in permanenta cu departamentele de Vanzari si Distributie
– Efectuarea demersurilor necesare pentru realizarea la timp a incasarilor
– Coordonarea activitatii de colectare a creantelor, colaborand in permanenta cu departamentele de Vanzari si Distributie
– Efectuarea demersurilor necesare pentru realizarea la timp a incasarilor
– Realizarea rapoartelor periodice privind activitatea de credit control.
– Solutionarea problemelor de ordin legal care apar in derularea contractelor si asigurarea acordului cu politica de credit risk a companiei.
– Solutionarea problemelor de ordin legal care apar in derularea contractelor si asigurarea acordului cu politica de credit risk a companiei.
2. Administrator Contracte
Cerinte:
- Absolvent studii superioare economice;
- Capacitate de analiza;
- Abilitati numerice;
- Fire organizata, comunicativa;
- Atentie la detalii.
Responsabilitati:
- Administrarea contractelor de leasing din momentul aprobarii acestora de catre comitetul de credit;
- Mentinerea relatiei cu clientii (intalniri directe, telefon, e-mail) pentru a discuta, clarifica termenii contractuali si rezolvarea problemelor;
- Urmarirea derularii contractului, supravegherea efectuarii platilor relevante;
- Incheiere contracte, realizare acte aditionale (novatie, buy back, schimbare de bun, re-esalonare rate etc.);
- Mentinerea relatiei cu autoritatile vamale.
Va rog trimiteti CV-urile catre [email protected]
sursa –
Comunitatea-ADVICE yahoo group