Declaraţia privind obligaţiile de plată la bugetul general consolidat (formularul 100) va fi modificată astfel încât să conţină informaţii referitoare la plata în contul unic. Potrivit unui proiect de ordin al ministrului Economiei şi Finanţelor, declaraţia privind obligaţiile la bugetul general consolidat va evidenţia în două rubrici distincte obligaţiile de plată la bugetul de stat şi obligaţiile de plată la bugetul asigurărilor. Începând cu 1 septembrie 2007, companiile fără datorii bugetare pot opta pentru plata obligaţiilor în cont unic, urmând ca de la 1 ianuarie 2008 procedura să fie extinsă şi la contribuabilii cu datorii. Formularul 100 se completează de plătitorii de impozite, taxe şi contribuţii sociale cu obligaţii de plată la bugetul general consolidat.
sursa – www.adrese-utile.ro
buna ziua, am si eu o intrebare…in iunie 2007 contabila mea a uitat sa-mi depuna declaratia 100 mentionez ca eu adiminstrator le depun dar in acea luna eram plecat din tara…acum primesc insintarea de la finante sa ma prezint pt niste lamuriri..ma prezint si inspectorul imi spune ca trebuie sa platesc amenda de 500 ron fiindca nu sa depus in iunie declaratia 100….Mentionez ca eu niciodata nu raman restanta la achitarea datoriilor fata de stat…Este corect cum a procedat acest inspector? nu aveam dreptul la un avertisment tinand cont ca firma mea nu are datorii!
va multumesc!