Camera Consultanţilor Fiscali va organiza examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal sesiunea octombrie 2009 în Bucureşti, în zilele de 17-18 octombrie 2009. Înscrierile se fac în perioada 21 septembrie – 28 septembrie 2009.
Prin Hotărârea Consiliului Superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 11/2009 – link – s-a decis organizarea examenului pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, sesiunea octombrie 2009 în Bucureşti, în zilele de 17-18 octombrie 2009.
Pentru evitarea deplasărilor din teritoriu şi a aglomeraţiilor la depunerea dosarelor, înscrierea la examen se face incepând cu data de 21 septembrie, pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile poştale, cu confirmare de primire, pe adresa Str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr.10, sector 3 Bucureşti.
Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere, se face prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;
b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani după obţinerea licenţei, în una dintre următoarele activităţi:
– elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale;
– servicii de administrare a legislaţiei fiscale;
– elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile;
– activitate financiar-contabilă;
c) să nu aibă antecedente penale;
d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007 – publicată în Monitorul Oficial al României nr. 647/2007):
a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 2
b) actul de identitate, în copie;
c) diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;
h) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 RON conform Hotărârii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2009 publicată în Monitorul Oficial al României nr.61/2009. Plata se face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j)trei fotografii 2/3 cm.
CCF solicita in mod expres ca sa se respecte ordinea indicată mai sus în aşezarea documentelor în dosar.
Informaţii suplimentare se pot obţine la tel./fax.021.340 40 60
Sursa – ccfiscali.ro