In continuare va prezentam un material foarte util cu privire la obligatiile din nomenclatorul – Anexa 2 a H.G. nr. 1397/2010 – care se declara in Declaratia 112 si modul de calcul al acestora.
Fisierul este pus la dispozitie de DGFP Brasov – link. Textul integral al HG 1397/2010 il aveti aici – link.
nomenclator decar unica
View more presentations from Contabil Pe Net.
Cum completez in dec.112 daca am de recuperat de la concedii medicale? Pentru ca in program imi apare ca am de plata.
@decl112 – vezi dupa ce bagi salariatii, dai click pe butonul de sub ultimul salariat si completezi aceea anexa
nu gasesc „Fisierul este pus la dispozitie de DGFP Brasov – link”
sunteti siguri de acest nomenclator ?
acesta este o oglinda/interpretare a anexei 2 a HG 1397/2010 nu?
@ana – da, de la ei este luat.
Eu nu reusesc sa pun suma de recuperat pt concedii si indemnizatii…A reusit cineva?
@DODO – nu am avut cazuri din astea. incearca insa la articolul cu rapsunsuri si intrebari (oficiale)
L-am citit, am intrat si pe site-ul lor si nimic. Mai astept. Multumesc Admin.
[…] – Obligatiile din Nomenclator (Anexa 2 a H.G. nr. 1397/2010) care se declara in Declaratia 112 si modul de calcul al acestora – click aici […]
Admin, despre ce buton e vorba?
Citez:
„@decl112 – vezi dupa ce bagi salariatii, dai click pe butonul de sub ultimul salariat si completezi aceea anexa”
În conformitate cu prevederile art. 40 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificãăi prin Legea nr.399/2007, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 36/2010, indemnizaţiile pot fi solicitate pe baza actelor justificative, în termen de 90 de zile de la data de la care beneficiarul era în drept sã le solicite. Astfel, de la momentul intrării în vigoare a OUG nr. 36/2010, angajatorii nu mai pot solicita, respectiv, nu mai pot recupera din contribuţia datorată în luna de raportare, sume reprezentând indemnizaţii plătite de către aceştia asiguraţilor, care depăşesc suma contribuţiilor datorate, dacă este depăşit termenul de 90 de zile de la data la care era în drept sã le solicite/recupereze. De asemenea, art. 38 alin. (2) din OUG nr. 158/2005 a fost modificat prin OUG nr. 117/2010 şi începând cu ianuarie 2011 sumele reprezentând indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, achitate de angajator asiguraţilor salariaţi, care depăsesc contribuţia datorată în luna de raportare, nu se mai pot recupera din contribuţiile datorate în viitor, ci numai prin cerere de restituire depusă la casa de asigurări de sănătate…………
Nu pot sa cred ca raman cu buza umflata…am de recuperat aprox 15000 din 2008. Recuperam luna de luna pana acum.
@dodo – nu cred ca se ramane asa. eu zic ca banii se vor recupera.
Esti optimist…dar eu da declar in 112 in Anexa 1 ca am deductibil si in Anexa 1.1 ca am de plata(nu se poate modifica 1.1)….care e corecta?
@dodo – nu se poate sa ne tapeasca si de data asta 🙂
vom vedea…:(
sunt un administrator de asociatie de proprietari va rog daca stie cineva ce trebuie sa platesc la stat am uitat sunt angajat in alta parte cu contract de munca multumesc
@cami – poate te ajuta articolul asta – https://cabinetexpert.ro/2011-02-17/asociatiile-de-proprietari-obligatii-declarative-si-de-plata-valabile-2011.html