AcasăDeclaratii salariatiInfo privind declaratia-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari de...

Info privind declaratia-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari de sanatate (pentru casele de sanatate)

Prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 117/2010 – text integral – a fost introdusă obligaţia persoanelor fizice şi juridice, care au calitatea de angajatori, precum şi entităţile asimilate angajatorului care au calitatea de plătitori de venituri din activităţi dependente, precum şi instituţia publică – Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, de a depune la casele de asigurări de sănătate, până la 15 februarie 2011, Declaraţia-inventar privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate aflată în sold la 31 decembrie 2010 şi neachitată până la 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente, pe ani fiscali.

Declaraţia cuprinde si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, pentru care au fost depuse cereri de restituire în termen, şi care nu au fost restituite până la 31 ianuarie 2011.

HOT UPDATE – DECLARATIA INVENTAR IN EXCEL, PENTRU CEI CARE VOR SA O DEPUNA PE E-MAIL – CLICK AICI

Declaraţia-inventar se depune pe un formular editat sau descărcat de pe site-ul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, sau o puteti lua de pe linkul de mai jos.

UPDATE – MODEL EDITABIL IN WORD PENTRU DECLAR. INV. CAS – CLICK AICI

PENTRU MODELUL DE DECLARATIE INVENTAR – CLICK AICI

Formularul editat, semnat şi ştampilat se depune la casele de asigurări de sănătate însoţit de certificatul de atestare fiscală emis de organul fiscal competent. Declaraţia-inventar se poate depune şi prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.

Modelul şi conţinutul declaraţiei au fost aprobate prin ordinul comun al ministrului Sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 53/25/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 85/02.02.2011 – text integral aici.

PENTRU A FI LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA NEWSLETTER-UL NOSTRU – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA ===>>> DEASUPRA DE TEXTUL “UITE CATI SUNT DEJA ABONATI” SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

via – http://www.finantevalcea.ro/

16 COMENTARII

  1. Cu sa fie sanatosi la cap?
    De ce nu cer ei de la anaf daca au nevoie de solduri restante? Pune toate societatile pe drum sa ridice certificat de atestare fiscala.
    Si de ce au nevoie de situatia concediilor perioada 2006-2010? Au pierdut datele?
    Sa le fie rusine… cu atatea declaratii fara rost, timp, bani, pierduti pentru incompetenta lor.

  2. Ordionul 53/2011 spune la articolul
    3. Declaratia-inventar se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanta , cu respectarea conditiilor prevazute in anexa 2.
    Care este anexa 2 din ordin?

  3. La ce se refera Sume restante pentru anul Obligaţia principală (reprezentând contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii datorată) + accesoriile aferente?La totalul sumelor platite de companie pe anul x sau la total sumei ce are compania de platit?
    Dar sume de recuperat? sumele ce trebuie sa le recupereze compania de la CASS? Daca n u am depus cerere pe vreo 6 luni pot sa trec si acele sume la recuperat?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!