Incepand cu 01.05.2011, regulamentul intern cuprinde cel puțin următoarele categorii de dispoziții, sau capitole:
a) reguli privind protecția, igiena și securitatea în muncă în cadrul unității;
b) reguli privind respectarea principiului nediscriminării și al înlăturării oricărei forme de încălcare a demnității;
c) drepturile și obligațiile angajatorului și ale salariaților;
d) procedura de soluționare a cererilor sau a reclamațiilor individuale ale salariaților;
e) reguli concrete privind disciplina muncii în unitate;
f) abaterile disciplinare și sancțiunile aplicabile;
g) reguli referitoare la procedura disciplinară;
h) modalitățile de aplicare a altor dispoziții legale sau contractuale specifice;
i) criteriile și procedurile de evaluare profesională a salariaților.
PENTRU A FI LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA NEWSLETTER-UL NOSTRU – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA ===>>> SUB CALUPUL DE RECLAME SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.
Nu aveti un model de regulament intern dupa noul cod al Muncii?
Multumesc.
@mihuta – nu avem deocamdata.
[…] Deci minuta precede incheierea “Contractului individual de munca” si este obligatoriu de intocmit si pus la dosarul salariatului. Ce trebuie sa cuprinda “Regulamentul intern” dupa noile modificari la Codul Muncii – click aici […]
cred ca toata lumea este interesat mai degraba de procedurile de evaluare. ne puteti oferi cateva detalii ? exemple de proceduri de evaluare?
trebuie facute si acte aditionale de informare a angajatilor existenti cu privire la modificarile aduse de legea 40/2011? o minuta de informare? sau este doar bine de facut pentru a fi acoperiti?
multumesc
@alina – am scris depspre asta aici – https://cabinetexpert.ro/2011-04-29/ce-trebuie-facut-urgent-incepand-cu-30-04-2011-dupa-noile-modificari-la-codul-muncii.html
sunt angajata pe post de camerista la s.c phoenicia expres s.r.l mamaia-navodari din data de 25.03.2011,lucrez de la ora 07.30 pana la ora 17.00 de luni pana vineri,iar de la ora 07.30 pana la ora 14.00 sambata,mi s-a decontat un abonament de 120 lei pe luna aprilie,pe 5 zile in martie am primit 175 lei,400 lei pe 15 zile in luna aprilie.pe data de 09.05.2011 am intrat in concediul medical ,nu mi s-a eliberat adeverinta si ordin de plata de catre societate,spunand ca nu pot beneficia ca cim este de pe data de 02.05.2011,cu durata timpului de 4 ore/zi,sunt total nemultumita pentru ca la semnarea cim nu mi s-a permis sa-mi citesc contractul am fost pacalita si eu si colegele mele ,spunandu-ne ca semnam protectia muncii,fisa de instruire si fisa de sanatate,totul s-a petrecut rapid punandu-ne semn cu pixul si sa semnam cat mai repede,consider ca am fost inselata in cel mai josnic mod,ce trebuie sa fac pentru a-mi recupera zilele lucrate si a putea obtine un salariu mai mare deoarece volumul de munca este enorm ,4 cameriste am pus pe pozitie 5 hoteluri cu 8 etaje a cate 8 apartamente pe etaj,in 35zile,in conmditii necorespunzatoare,fara apa calda sau rece,fara caldura in apartamente,fara lumina,carand in brate toate obiectele din inventar in fiecare apartament,va rog sa ma ajutati daca puteti ,va multumesc anticipat!
@reveica – in mod normal, trebuiau sa iti dea un exemplar din contractul de munca la semnare. daca nu au facut-o pot sa isi ia amenda serioasa pe treaba asta. te sfatuim sa apelezi la un avocat specializat pe dreptul muncii sau sa faci o adresa catre ei in care sa le ceri un exemplar din CIM. daca nu iti dau un exemplar, o sa ii castigi sigur in instanta, mai ales daca nu ti-au facut informarea anterioara angajarii.
[…] faptul ca incepand cu 01.05.2011, Regulamentul Intern trebuie sa aiba o noua structura – detalii continut RI aici – dar avand in vedere si cererile nenumarate pentru un act aditional la RI-urile deja […]
VREAU SI EU UN MODEL DE ACT ADITIONAL LA CONTRACTUL DE MUNCA CU CE SA MODIFICAT LA 01.05.2011
@dana – aici – https://cabinetexpert.ro/2011-05-02/model-act-aditional-corect-ce-trebuie-facut-la-fiecare-cim-incapand-cu-01-05-2011.html