AcasăFormulare contabileCum procedam cand vrem sa depunem Formularul 150 pentru a semna electronic...

Cum procedam cand vrem sa depunem Formularul 150 pentru a semna electronic declaratiile unei firme

Primul pas consta in accesarea acestei pagini – link – dupa care se parcurge pagina pana jos, si de da click pe textul „Accepta” (de la finalul paginii).

In pagina urmatoare, denumita „Inregistrare calificate„, trebuie sa mergeti si sa dati click pe „Browse„, iar din fereastra ce se va deschide trebuie sa selectati „Documentul de confirmare„, adica acela trimis de furnizorul semnaturii digitale (din cei 5 existenti pe piata). ATENTIE – fisierul selectat trebuie sa aiba extensia .pdf .

De regula documentul de confirmare ar trebui sa aiba numele vostru, ca si denumire. Dupa ce ati selectat documentul de confirmare corect, dati click pe „Open” si apoi din nou click pe butonul de pe pagina respectiva, denumit „Transmite documentul”.

Dupa click-ul pe „Transmite documentul„, se va incarca o noua pagina, in care trebuie sa introduceti datele de identificare ale firmei pentru care vreti sa semnati declaratiile pe viitor, respectiv:
– cod unic de identificare (CUI);
– denumire contribuabil;
– adresa contribuabil;

ATENTIE – introduceti corect si complet datele privind denumirea firmei si adresa, deoarece in momentul prezentarii cu F 150 la ghiseele ANAF, va puteti trezi ca trebuie sa il refaceti.

Dupa introducerea datelor de mai sus, click pe „Submit„, moment in care vi se va incarca in browser un document numit „CERERE PENTRU UTILIZAREA UNUI CERTIFICAT DIGITAL CALIFICAT”. Rulati pagina/documentul pana jos, iar acolo dati click pe „Obtinere Formular 150„, moment in care vi se va incarca F 150.

In aceasta pagina, mergeti si dati click pe butonul din dreapta sus „Tipareste cererea„. Dupa acesti pasi, cu formularul 150 listat, impreuna cu imputernicirea notariala si cu copia dupa cartea de identitate a voastra si a celui care semnat pentru firma imputernicirea notariala, mergeti la ghiseele ANAF si depuneti solicitarea pentru dreptul de a semna electronic declaratiile (adica documentele mentionate putin mai sus).

Daca totul este OK si documentele va sunt preluate (adica nu a fost probleme cu datele inscrise), veti astepta pe adresa de mail confirmarea de la ANAF ca puteti semna declaratiile, confirmare care vine destul de repede.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI.

4 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!