Un lucru important pe care trebuie sa il stie orice companie care intentioneaza sa angajeze personal in viitor, este ca in conformitate cu HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr. 174 din 20 februarie 2002 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă (publicată în MO nr. 181 din 18 martie 2002) – companiile in cauza trebuie sa depuna initial la ghiseele AJOFM judetene – comunicarea locurilor de muncă vacante.
Prin locuri de muncă vacante se întelege – locurile de muncă devenite disponibile ca urmare a încetării raporturilor de muncă sau de serviciu, precum şi locurile de muncă nou create. Nu sunt considerate posturi vacante posturile care au fost reînfiinţate după mai puţin de 6 luni de la data încetării raporturilor de muncă sau de serviciu pe motivul reducerii personalului.
Comunicarea de către angajatori a locurilor de muncă vacante se va face conform formularului prezentat în anexa nr. 1. din HG 174/2002 – Situaţia privind locurile de muncă vacante . ATENTIE – se aplica amenzi pentru neîndeplinirea acestei obligatii.
PENTRU A DESCARCA – Situaţia privind locurile de muncă vacante – CLICK AICI
PENTRU A FII LA CURENT CU CELE MAI NOI STIRI DIN DOMENIUL RESURSELOR UMANE, DAR SI PENTRU A AVEA ACCES LA MODELE DE DOCUMENTE (DECIZII, INSTIINTARI, SITUATII, ETC.) – CONSULTATI SECTIUNEA NOASTRA DEDICATA DOMENIULUI – CLICK AICI
[…] – Situaţia privind locurile de muncă vacante – model oficial document (Anexa nr. 1 din HG 174/2002) – CLICK AICI […]
se compecteaza si se poate trenzmite on-line daca detineti parola pe firma respectiva
@diana – multumim pentru informatie.