Pe site-ul http://www.e-guvernare.ro/ a fost postata o atentionare de sistem, care precizeaza urmatoarele:
Pentru depunerea declaratiilor, utilizatorii care intampina probleme in accesarea portalului ANAF (https://portal.app2.anaf.mfinante.gov.ro/Login/Login) sunt rugati sa urmeze urmatorii pasi:
1. stergerea memoriei cache din browserul Internet Explorer; din meniul principal Internet Options in tab-ul „General„, se da click pe butonul „Delete” in sectiunea „Browsing history„.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.
2. se redeschide browserul Internet Explorer si se tasteaza www.e-guvernare.ro, apoi se acceseaza din meniul stanga „Depunere Declaratii” pentru redirectionarea catre portalul ANAF.
Multumesc din suflet!
M-ati salvat.
@simeona – cu placere.
[…] funcioneaza, dar va sfatuim sa fiti atenti si la atentionarea oficiala de pe e-guvernare.ro – detalii aici – deoarece au aparut unele modificari noi in luna […]
Din pacate sunt ceva probleme la depunerea declaratiilor. Multi dintre noi nu stiu despre toate lucrurille referitoare la browser cache si altele. Multumesc frumos pentru aceste informatii utile.
Nu reusesc deloc sa ma conectez pentru depunerea declaratiilor. Am sters si istoricul, am desfiintat si antivirusul, totul merge bine pana introduc pin-ul tokenului, cand imi apare o pagina care spune „Can’t connect securely to this page, apoi: This might because the site uses outdated or unsafe TLS… etc. Daca nu voi reusi sa ma conectez si sa depun declaratiile in timp util, mai am vreo cale de depunere a declaratiilor (care siunt semnate electronic, gata de „livrare”? Exista vreun numar de telefon la care sa primesc asistenta de la vreun operator?