Dublarea contractelor în REVISAL este posibilă dacă s-au pierdut datele şi au fost reintroduse manual, neavând copie de siguranţă a bazei de date, şi datele nou introduse manual NU SUNT EXACT LA FEL cu datele originale (aici ne referim la NR şi DATA contractului !).
In acest caz desfacerea contractului NU VA FI posibilă, omul va avea probleme la ANOFP când va incerca să obţină ajutorul de şomajul, deoarece la ANOFP va avea activă contractul vechi, original care s-a pierdut. Pentru remedierea acestei situaţii va trebui să vă deplasaţi la sediul ITM-ului judetean, să depuneţi o cerere de obţinere a unui extras din REVISAL (NU este gratuit!) după care pe baza acelui extras unde vor apărea atât datele nou introduse cât şi cele vechi, veţi introduce contractul vechi cu datele EXACTE din extras după care veţi înceta acel contract.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Pentru o mai bună înţelegere ITM Harghita prezinta un exemplu:
SC TEST SRL are 3 angajaţi:
1. NUME1, având contractul nr. 2 din data de 01.01.2000
2. NUME2, având contractul nr. 10/21 din data de 01.01.2000
3. NUME3, având contractul nr. 22 din data de 01.10.2000
Firma schimbă contabilul sau pierde datele,fără să fi făcut vreo salvare de siguranţă din REVSAL (lucru care NU TREBUIE IGNORAT, faceţi după orice modificare de date o salvare de siguranţă !!!). Noul contabil sau firma introduce din nou datele contractelor, dar face o eroare ori la numar contract ori la data contractului:
1. NUME1, va avea contractul nr. 02 din data de 01.01.2000
2. NUME2, va avea contractul nr. 10 /21 din data de 01.01.2000
3. NUME3, va avea contractul nr. 22 din data de 01.11.2000
Vă rugăm să observaţi greşelile:
La primulcontract, nr contract este 02 în loc de 2, la al doilea nr contract este 10 /21 în loc de 10/21 (este un spaţiu între cifră şi caracter), iar la ultima, data contractului este 01.11.2000 în loc de 01.10.2000.
UTIL – Evitarea dublarii contractelor in Revisal – comunicat ITM in atentia angajatorilor – CLICK AICI
După depunere, aceste contracte se vor dubla şi ambele vor fi active deoarece din partea programului acestea sunt date diferite (un om poate avea mai multe contracte în cadrul aceleiaşi firme).
La desfacerea contractului 1. de exemplu se va înceta contractul cu nr.02 dar va rămâne activă contractul cu nr. 2, şi când omul se va deplasa la AJOFM, acolo nu va primii ajutorul până nu se încetează şi contractul cu nr. 2, însă acele date nu are firma deoarece au fost pierdute. Ca să remedieze trebuie să ceară extrasul de la ITM pe baza căreia va introduce şi contractul nr. 2 pentru NUME1 (va fi atent la introducere şi eventual va verifica de 2 ori, până să salveze !!) după care încetează („încetarea contractului eronat se va face cu data începerii activităţii, iar la temei legal se va selecta „Nulitate contract””) şi transmite datele noi. Astfel se poate rezolva un contract dublat.