Avand in vedere constatarile colegilor de pe grupul – Contabili pe Facebook – suntem de acord si noi cu faptul ca ne întâlnim adeseori cu „patroni” care ne reproșează ca „nu au stiut legea” si ca era de datoria noastră sa le aducem la cunostiinta modificările legislative.
Pornind de la concluzia de mai sus, colegii nostrii au facut o sinteza utila (de 8 pagini) a celor postate pe grup, pe alte forum-uri, sau din constatarile directe in urma controalelor, sinteza ce a fost gandita ca o informare catre firmele client (patroni), pentru a se cunoaste de fiecare in parte situatia exacta. INFORMAREA O GASITI PE LINK-UL URMATOR.
VA RUGAM SA NE SEMNALIZATI PRELUAREA ACESTEIA PE ALTE SITE-URI, FARA PRECIZAREA LINK-ULUI GRUPULUI SAU AL BLOG-ULUI. MULTUMIM. MULTUMIM MULT COLEGILOR DE PE GRUP.
PENTRU A DESCARCA INFORMAREA – CLICK AICI
[…] UPDATE – INFORMARE – cu privire la amenzi casa de marcat 2015 – de la contabil pentru firmele client – CLICK AICI […]
sa recapitulam.
punctul 1 alin 4
• Deţinerea la punctele de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor a unor sume care nu pot fi justificate prin datele înscrise în documentele emise cu aparate de marcat electronice fiscale, în registrul special sau prin chitanţe
punctul 4 alin 3
• Neîntocmirea de documente justificative pentru sumele de bani introduse/extrase în/din sertarul casei de marcat, altele decât cele provenite din încasarea cu numerar a contravalorii bunurilor livrate cu amănuntul şi a serviciilor efectuate către populaţie sau cele utilizate pentru a acorda rest clientului
care este diferenta intre aceste 2 puncte ?
Daca am 4 puuncte de lucru cu case de marcat fiecare si fac plati
ptr facturi de achizitii comune..cum procedez ?
Fac plati dintr-o casa centralizata (suma toate cele 4 Z-eturi
dar ce disciplina respect ca si plati de numerar, respectiv
Leg 70/2015……..
o aplic centralizat si pot face plati zilnice mai mari de 10000????
sau pot face plati zilnice de pana la suma de 40000….
???