AcasăNewsOrganizatorii de evenimente vor propune singuri plafonul de încasări în numerar -...

Organizatorii de evenimente vor propune singuri plafonul de încasări în numerar – aferent serviciilor de organizare de nunți și botezuri (info dosar)

Pe site-ul oficial al MFP a fost publicat ieri un – Proiect Ordin pentru aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art.4¹ din Legea nr.70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările și completările ulterioare.

Potrivit proiectului – organizatorii de evenimente pot solicita organului fiscal central competent în administrarea obligațiilor lor fiscale (organul fiscal competent), printr-o cerere, aprobarea unui alt plafon de încasări mai mare decât cel stabilit la art. 4 alin. (1) din lege.

La cererea depusă, organizatorii de astfel de evenimente au obligația să anexeze, cumulativ, următoarele documente justificative din care să rezulte că încasările în numerar de la astfel de evenimente depășesc plafonul zilnic de 10.000 lei de la o persoană:

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA “Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

a) documentul de proprietate sau folosință a spațiului/spațiilor în care se desfășoară evenimentul/evenimentele;
b) declarația pe propria răspundere a deținătorului spațiului/spațiilor/ folosit/folosite, cu destinație de organizare de evenimente, cu privire la suprafața și capacitatea acestuia /acestora (numărul maxim de mese/scaune), însoțită de autorizația de funcționare pentru spațiile respective;
c) situația încasărilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni conform viitoarei Anexa nr. 2 (prevazuta in proiect). În cazul organizatorilor de evenimente care nu au încasări pentru o perioadă anterioră de 12 luni, depun situația încasărilor pentru perioadele pentru care au avut asemenea evenimente, dar nu mai puțin de 2 evenimente.
d) copii ale facturilor emise în baza contractelor de furnizare a serviciilor, pentru perioada pentru care se întocmește situația prevăzută la lit. c).

PENTRU CEI CARE VOR SA VADA TOT PROIECTUL – CLICK AICI

Organul fiscal soluționează cererea depusă prin emiterea uneia din următoarele decizii:

a) decizie de aprobare a plafonului de încasări în numerar, în cazul în care se aprobă un alt plafon decât cel stabilit la art. 4 alin. (1) din lege;
b) decizie de respingere a cererii de aprobare a plafonului de încasări în numerar, în cazul în care nu se justifică aprobarea cererii altui plafon decât cel stabilit la art. 4 alin. (1) din lege sau când nu sunt depuse documentele prevăzute la art. 3 alin. (1).

Comunicat ANAF în atenția contribuabililor organizatori de nunti și botezuri – click aici

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!