Raspuns – Potrivit Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 28/1999, utilizatorii pot vinde aparatele de marcat electronice fiscale achizitionate numai distribuitorilor autorizati sau unitatilor acreditate de acestia, de la care au cumparat aparatele respective, prevederi aplicabile si în cazul încetarii activitatii utilizatorului în conditiile legii.
In cazul încetarii activitatilor de livrari de bunuri cu amanuntul si prestari de servicii direct catre populatie, respectiv inchiderea punctului de lucru şi instrainarea aparatului, utilizatorii vor solicita în scris organului fiscal anularea numarului de ordine atribuit din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, anexand la cerere documente probatoare ale motivelor încetarii activitatii.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Baza legala
Ordonanta de urgenta a guvernului nr 28 / 1999 articolul 4
Hotararea guvernului nr 479 / 2003 articolul 60. 62, 68, 116
ALTE RESURSE UTILE PE SUBIECT – Înlocuire AMEF a distribuitorilor autorizați / a unităților acreditate – oficial ANAF – CLICK AICI
Sursa – anaf.ro – Speta publicata la data 27.05.2016 (Acesta nu reprezinta un act administrativ fiscal in sensul art. 41 din Codul de Procedura Fiscala sau un act administrativ de autoritate in sensul art. 1 din legea 554/2004 a contenciosului administrativ si nu este opozabil tertilor)