Fiecare angajator legal înfiinţat pe teritoriul României; angajatorii care au înfiinţat sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, cărora le-au delegat competenţa încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă pot delega acestora şi competenţa înfiinţării registrului; misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale altor state în România, respectiv, după caz, institutele culturale şi reprezentanţele comerciale şi economice ale altor state în România, pentru personalul angajat local care are cetăţenia română sau reşedinţa permanentă în România.
Obligaţia de completare şi transmitere a registrului general de evidenţă a salariaţilor
Una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator. Prestatori înregistraţi la inspectoratele teritoriale de muncă, care îşi desfăşoară activitatea în condiţiile prevederilor legale în vigoare.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Abonează-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Parola de transmitere on-line a registrului general de evidență a salariaților
Parola de transmitere on-line a registrului general de evidență a salariaților se obține, astfel:
– de către angajatori se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul,
– de către unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor (sucursale, agenții, etc.) se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială acestea îşi desfăşoară activitatea.
– este condiționată din motive juridice și tehnice de transmiterea registrului conform HG nr. 500/2011. Această transmitere a registrului trebuie să fie prealabilă solicitării parolei, putând fi urmată imediat, cu ocazia aceleiaşi prezențe la sediul ITM, de solicitarea și obținerea parolei pentru transmiterea on‐line a registrului.
Sursa – mmuncii.ro