ANAF informează contribuabilii interesaţi ca potrivit strategiei ANAF care vizează oferirea de servicii de calitate către contribuabil, au fost contopite formularele pentru solicitare asistenta, pentru contestaţii, si pentru evaluare servicii .
Astfel a fost creat un punct unic de comunicare prin e-mail cu contribuabilii – „formularul unic de contact” – disponibil pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
Totodată va aducem la cunoştinţa ca la nivelul ANAF a fost elaborat documentul Harta integratoare a proceselor de activitate ale ANAF si publicat pe portalul www.fiscnet.ro (in partea dreapta a ecranului, sub Catalogul serviciilor).
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Menţionam faptul ca documentul va fi actualizat anual, in primul trimestru al anului.
Sursa (cu multumiri) – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Ialomiţa
„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill”
[…] – ANAF a creat un punct unic de comunicare prin e-mail cu contribuabilii – NOU – CLICK AICI […]