ANAF aduce la cunoştinţa contribuabililor că, având in vedere Strategia Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală 2013-2017 şi Strategia privind serviciile oferite contribuabililor 2013-2017 care vizează creşterea conformării voluntare prin oferirea unor servicii de calitate către contribuabili, a fost creat un punct unic de comunicare prin e-mail intre contribuabili şi organul fiscal – “Formularul de contact”.
Acest formular este disponibil pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la secţiunea “Servicii online/ Formular de contact” sau poate fi utilizat hiperlinkul – https://www.anaf.ro/asistpublic/
Pentru completarea acestui formular, contribuabilii trebuie să aleagă categoria solicitării, şi anume:
-Petiţii- cereri, reclamaţii, sesizări sau propuneri reglementate de OG nr. 27/2002;
-Informaţii de interes public conform Legii 544/2001;
-Asistenţă in domeniul fiscal;
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
-Asistenţă tehnică servicii informatice;
-Cereri de audienţă.
Sursa (cu multumiri) – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Brăila
„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill”