După finalizarea verificărilor privind publicitatea înșelătoare și comparativă la 447 de firme, din care 17 mari contribuabili, s-au aplicat avertismente pentru mesajele publicitare neconforme de tipul:
– „…suntem cei mai ieftini din cartier!„
– „Cea mai bună și proaspătă carne, doar la…!„
– „Mai ieftin, mai bun, mai aproape!„
Ministerul Finanțelor Publice primește sesizări privind publicitatea înșelătoare prin intermediul Formularului de sesizare on line . Astfel, aspectele care reprezintă încălcări ale Legii nr.158/2008 vor fi identificate, cercetate și soluționate într-un timp cât mai scurt.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Ministerul Finanțelor Publice continuă campania de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și comparativă a agențiilor turistice” – cod CAEN 7911, și a turoperatorilor, urmând ca în trimestrul III să fie verificate societățile care desfășoară ”Comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazine specializate”– cod CAEN 4773.
AFLA DE LA NOI (DIN SECTIUNEA AFERENTA) – TOATE CONTROALELE CE VOR AVEA LOC IN PERIOADA URMATOARE – CLICK AICI
Sursa – MFP
„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill”