Dupa cum stiti, la inceputul acestei luni am publicat articolul cu titlul „Cum iți alegi softul de facturare și cel de evidență contabilă – 2 lucruri esențiale pentru afacerea ta” – detalii aici – insa pe parcurs, de la momentul publicarii acestuia si pana azi, ne-am lovit si de alte aspecte pe care le-am dori noi de la cele doua aplicatii software, aspecte pe care vi le detaliem in cele ce urmeaza.
Incepem prin a repeta – este esential sa ai un soft de facturare si unul de evidenta contabila care sa poata „lucra” intre ele, astfel incat sa eviti problemele zilnice ce pot aparea – la emiterea facturilor tale si la inregistrare documentelor emise in evidenta contabila efectiva.
Iata mai jos sugestiile noastre:
– alege un soft de facturare care preia automat datele clientului de pe internet, adica tu introduci CUI-ul clientului in aplicatie, iar aplicatia cauta online (de regula pe site-ul MFP) datele clientului, dupa care le preia automat in soft in momentul generarii facturii. Astfel eviti eroarea umana in completarea datelor. Un astfel de beneficiu ofera Smart Bill . Alegerea este valabila si in cazul aplicatiei de evidenta contabila;
– alege un soft de facturare care preia automat datele clientului de pe internet, adica tu introduci CUI-ul clientului in aplicatie, iar aplicatia cauta online (de regula pe site-ul MFP) datele clientului – dupa care le preia automat in soft in momentul generarii facturii. Astfel eviti eroarea umana in completarea datelor. – asa ceva gasesti la Smart Bill . Alegerea este valabila si in cazul aplicatiei de evidenta conta;
– este util sa folosesti un program informatic deoarece, atunci cand lucrezi cu un soft de facturare, gestiune sau evidenta contabila, datele clientilor tai sunt salvate automat, nu esti obligat sa le inserezi din nou atunci cand emiti o factura, ceea ce elimina riscul de greseala. De regula, la soft-urile de ultima generatie, pot gasi clientul dupa nume, dar si dupa codul fiscal al acestuia;
– alege sa folosesti o aplicatie in ziua de azi, deoarece daca vei folosi in continuare facturi tipizate nu vei avea niciodata niciodată o evidență la zi, iar asta nu iti recomandam. Ce faci daca ai o comanda, tu spui ca o sa o livrezi, insa de fapt nu ai stoc ???;
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
– alege o aplicatie de facturare in care poti vizualiza statusul documentelor emise si poti accesa in cateva secunde facturile transmise prin email, cele cu termen depasit, cele neplatite. Astfel, ii poti confirma clientului tau ca factura a fost transmisa. Ii poti lista mail-ul trimis, daca tot spune ca nu a primit nimic;
– alege sa folosesti o aplicatie care sa fie in permanenta actualizata, deoarece daca vei folosi in continuare facturi tipizate nu vei avea niciodata niciodată o evidență la zi, iar asta nu iti recomandam. Ce se intampla daca ai o comanda, te angajezi sa o livrezi, insa de fapt nu ai stoc ?;
– alege o aplicatie care iti ofera posibilitatea de a rectifica un document emis catre clientul tau, fara a fi necesara anularea lui si reemiterea acestuia. Decat sa faci pasii – emitere, anulare, reemitere – mai bine ai o asemenea optiune;
– incearca sa achizitionezi un soft de facturare ce iti da posibilitatea de preluare automata a cursului valutar pe factura, evitand astfel accesarile bnr.ro de fiecare data cand trebuie sa emiti o factura in valuta. Ideal ar fi ca programul sa poata face asta pe mai multe valute. Te asiguri astfel ca documentele emise au conversia corecta a sumelor in lei.
Multumim pentru interes.
„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill”
[…] – Cum iți alegi softul de facturare și cel de evidență contabilă – continuare recomandări – CLICK AICI […]