INTREBARE – La inchiderea punctului de lucru,unitatea de service a depus in format tiparit la Serviciul Fiscal procesul verbal de extragere a memoriei pentru o casa de marcat electronica fiscala. Mai trebuie depusa Declaratia F4105 – Notificare privind situația aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E)?Daca da,care este termenul de depunere(in cat timp de la inchiderea punctului de lucru trebuie depusa)? Se depune F4105,chiar daca s-a depus la organul fiscal in format tiparit procesul verbal de extragere a memoriei? Agenția Națională de Administrare Fiscală,va rog sa-mi raspundeti complet.
Agenția Națională de Administrare Fiscală – Notificarea se transmite organului fiscal competent în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia.
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
INTREBARE – S-a obtinut online codul NUI pentru casa de marcat prin depunerea formularului C801.Societatea are sediul in judetul Prahova,iar punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat este in Judetul Vrancea.Ce documente trebuie prezentate la Serviciul Fiscal , pentru a finaliza operatiunea de fiscalizare?Unde se depun aceste documente : la Serviciul Fiscal unde este arondat sediul,sau la Serviciul Fiscal unde este arondat punctul de lucru?Documentele le depune reprezentantul unitatii de service sau utilizatorul casei de marcat?
UPDATE (oficial) – Termenele de depunere a declarațiilor pentru casele de marcat – A4200, A4203, F4109 (plus pașii necesari) – click aici
Agenția Națională de Administrare Fiscală – Dupa instalarea aparatului de marcat, tehnicianul de service intocmeste Declaratia de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale, utilizatorul avand obligatia de a transmite aceasta declaatie organului fiscal competent, a 2-a zi pentru luarea apartului de marcat in evidenta. Organul fiscal competent sã primeascã un exemplar al declarației de instalare în vederea luãrii în evidențã a operatorului economic, este organul fiscal în a cãrui razã teritorialã a fost instalat aparatul de marcat electronic fiscal.
Trebuie generat raportul Z la închiderea zilei fiscale – chiar dacă nu au fost emise bonuri fiscale? Pot exista mai multe Z-uri într-o zi calendaristică? – CLICK AICI
Utilizatorii caselor de marcat noi pot să renunțe la contractul de service cu distribuitorii sau unitățile autorizate/acreditate ? – click aici
[…] – Case de Marcat (2019) – ce documente trebuie prezentate pentru a finaliza operațiunea de fiscalizare, cum procedam după extragerea memoriei – CLICK AICI […]