AcasăNewsUTIL - incidentele de securitate cibernetică, se pot raporta de acum la...

UTIL – incidentele de securitate cibernetică, se pot raporta de acum la nr. de telefon – 1911 (call center național)

Centrul Național de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) a lansat in data de 02.05.2019 – un call center național pentru incidentele de securitate cibernetică, apelabil din orice rețea la nr. 1911 (cu tarif normal, disponibil 24/7). Utilizatorii care întâmpină probleme la accesarea acestui număr trebuie să contacteze operatorul de servicii mobile pentru a debloca accesul la numere scurte cu tarif normal.

Această activitate va îmbunătăți infrastructura de comunicații a CERT-RO, adăugând o componentă de Call Center pentru preluare telefonică a notificărilor privind incidente se securitate cibernetică. Call Center-ul va fi disponibil tuturor cetățenilor şi organizațiilor publice și private din România, pentru a raporta incidente de securitate cibernetică, în mod gratuit și fără întrerupere (24/7).

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

IN CONCLUZIE – daca aveti probleme cu PC-ul, adica a fost virusat de cineva si va cere pentru a va debloca PC-ul – o suma de bani, apelati cu incredere nr. de telefon de mai sus. Daca aveti dovezi ca cineva v-a accesat datele de pe PC (neautorizat) – apelati cu incredere nr. de telefon.

Prin înființarea acestui Call Center, CERT-RO va îndeplini cerințele impuse CERT/CSIRT-urilor naționale prin Directiva NIS: crearea mai multor mijloace de contact și contactare (persoane, instituții private și publice din aria de responsabilitate a CERT-RO și alte entități cu care CERT-RO cooperează, inclusiv autorități) în orice moment; nivel ridicat de disponibilitate a serviciilor de comunicații; personal suficient pentru a asigura disponibilitatea în orice moment; monitorizarea incidentelor la nivel național.

Sursa – cert.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Centrul Național de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) a lansat in data de 02.05.2019 - un call center național pentru incidentele de securitate cibernetică, apelabil din orice rețea la nr. 1911 (cu tarif normal, disponibil 24/7). Utilizatorii care întâmpină probleme...UTIL - incidentele de securitate cibernetică, se pot raporta de acum la nr. de telefon - 1911 (call center național)
error: Conținutul este protejat !!