Pentru a beneficia de îndemnizaţia prevăzută la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 32/2020, este necesar sa completați în format electronic toate câmpurile din “cerere, declarația pe proprie răspundere și lista persoanelor care urmează să beneficieze de îndemnizaţie”.
După completarea celor 3 documente, aveți posibilitatea să le semnați electronic prin aplicarea semnăturii digitale și să le transmiteți pe adresa de e-mail: [email protected] (DECI TOATE SUNT DE ACEASTA FORMA – „INLOCUITI JUDET” CU NUMELE JUDETULUI VOSTRU).
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
În cazul in care optați pentru semnarea olografă a documentelor, este necesar să printați cele 3 documente, să le semnați, după care să le scanați în format pdf și să le transmiteți pe adresa de e-mail: [email protected]. Pentru operativitatea procesării documentelor, AJOFM are rugămintea să transmiteți și “lista persoanelor care urmează să beneficieze de îndemnizaţie” în format electronic fără semnatură.
ATENȚIE: Conform art. XII, alin.(1) din O.U.G. nr.30/2020, documentele se vor semna de reprezentantul legal al solicitantului.
NOU – NEWS – anexele la OMMPS nr. 741/2020 în variante editabile – OUG 30/2020 (Anexa, Anexa 1 și Anexa 2) – CLICK AICI
Sursa – AJOFM Bihor
[…] Instrucțiuni completare, semnare și transmitere documente șomaj tehnic – OFICIAL – click aici […]