Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratele Teritoriale de Muncă readuc în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prin intermediul portalului extern – Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea automată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, secțiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției.
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
De asemenea pașii necesar a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției (ITM) din fiecare judet – sau mai jos (click pe poza).
Sursa (cu multumiri multe de la noi) – ITM Arad
MULTUMESC FRUMOS!