AcasăNewsATENȚIE la următoarele aspecte la înregistrarea in prima etapa in platforma de...

ATENȚIE la următoarele aspecte la înregistrarea in prima etapa in platforma de granturi – granturi.imm.gov.ro

Multumita colegului nostru Cornel Rusu (autor informatii), va supunem atentiei o mica procedura pentru cei care nu se descurca sau primesc erori la inregistrarea in prima etapa in platforma de granturi (https://granturi.imm.gov.ro).

Atentie deci la urmatoarele aspecte: (in descrierea autorului)

🔵 1. Pentru inregistrarea contului va recomand sa nu folositi adresa de mail de yahoo ci un alt provider (gmail, hotmail, mail propriu, etc) deoarece unele servere ale Statului au probleme cu transmiterea comunicarilor catre adresele de yahoo si s-ar putea sa nu primiti mailul cu link-ul de confirmare a contului. Dupa inregistrarea contului trebuie sa primiti pe email si sa accesati un link de confirmare a contului (verificati si folderul Junk / Spam)DUPA CUM AM SPUS SI AICI

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

🔵 2. Dupa confirmarea contului va logati in platforma si prima data trebuie completat profilul personal accesand sectiunea ”Profilul meu” (dreapta sus).

🔵 3. O persoana fizica poate sa detina UN SINGUR CONT in aceasta platforma (se valideaza dupa CNP). Daca o persoana fizica e reprezentant a mai multor firme (situatia contabililor sau a consultantiilor) va trebui sa-si faca un singur cont in platforma si sa adauge toate firmele pe care le reprezinta in respectivul cont.

📌 4. ATENTIE: avand in vedere ca s-ar putea ca persoana care inroleaza firma sa fie si persoana care va trebui sa semneze documentele de finantare, eu personal recomand ca administratorul firmei sa faca contul si sa inroleze firma pentru a nu ajunge in situatia in care contabilul / consultantul sau alta persoana sa fie nevoita ulterior sa semneze actele ce tin finantare si sa ezite / evite / refuze o astfel de resonsabilitate. Daca administratorul firmei nu are deja certificat de semnatura digitala valid trebuie sa obtina in prealabil un astfel de certificat de la unul dintre emitentii autorizati listati in platforma.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

📌 5. Dupa crearea profilului personal persoana fizica trebuie sa sa urmeze procedura de identificare electronica prin:

🔹 – Accesarea sectiunii ”Identificare electronica” (dreapta sus -> nume persoana fizica -> Identificare electronica)
🔹 – Pas 1: Descarcarea din platforma formularul de înregistrare a certificatului utilizat la semnarea digitala
🔹 – Pas 2: Semnarea digitala a documentului cu un certificat digital calificat EMIS pe numele persoanei fizice detinatoare a contului pe platforma (se valideaza ca CNP-ul din semnatura sa fie acelasi cu cel din platforma).
🔹 – Pas 3: Incarcarea documentului semnat electronic inapoi in platforma

📌 6. Daca documentul a fost incarcat corect in platforma ar trebui sa apara pe aceeasi pagina unde s-a incarcat, in partea de jos, in sectiunea Certificate încărcate.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

7. Dupa ce s-a facut cu succes identificarea persoanei fizice se trece la inscrierea firmei (persoanei juridice) accesand din meniul dreapta sus (unde apare numele persoanei fizice) sectiunea “Gestionare persoane juridice” si apoi “Înscrie persoană juridică”.

8. In pagina “Înscrie persoană juridică” se introduce CUI-ul firmei fara RO, se bifeaza “I’m not a robot” (atentie ca bifa expira rapid, daca va apare “Verification expired” trebuie sa bifati din nou) si dupa ce firma a fost gasita (se completeaza automat campurile Cod registru, Data infiintarii, Denumire) trebuie sa urmati pasii mentionati mai jos:

⚠️ – PAS 1: Descarcă declarația de reprezentant/împuternicit pentru a putea actiona in numele firme
⚠️ – PAS 2: Semnează digital declarația descarcată, semnatura trebuie sa fie a aceleasi persoane care detine contul in platforma de granturi (CNP-ul trebuie sa fie acelasi, NU se poate sa inregistrezi contul in platforma pe persoana X si sa semneze declaratia persoana Z). Aici practic daca vrei ca contabilul sau alta persoana sa iti semneze declaratia pentru firma trebuie ca respectiva persoana sa isi faca cont pe platforma si in acelasi cont sa introduca toate firmele pe care le reprezinta (vezi explicatia si de la punctele anterioare.
⚠️ – PAS 3: Încarcă inapoi in platforma declarația semnată electronic.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

9. Dupa ce ai inregistrat si persoana juridica in platforma o poti selecta din sectiunea “Alege persoana juridică” iar in partea dreapta sus iti va aparea numele firmei in dreapta numelui tau (sau a persoanei fizice care detine contul in platforma).

👉 10. Dupa ce ai activata firma in platforma, accesand profilul firmei (dreapta sus), poti sa:

❗️ – adaugi date despre Actionari/Asociati
❗️ – completezi informatii despre firma (categoria IMM, telefon, email)
❗️ – verifici daca adresa sediului social e corecta (se preia automat in platforma si mai sunt cazuri cand se preia gresit in loc de adresa sediului social se preia adresa unui punct de lucru). Daca adresa sediului social nu e corecta trebuie corectata luand legatura cu suportul platformei (tel: 0217950098). Personal am avut situatie in care s-a preluat gresit in platforma adresa sediului social al firmei si cei de la call center mi-au zis ca momentan ramane asa si se va modifica ulterior, pana la semnarea contractului de finantare.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

👉 11. Pana aici e prima etapa, cea de inregistrare a contului in platforma. Etapa 2, inregistrarea cererii de finantare, inca nu s-a deschis, asteptam anuntul oficial.

📲 12. Telefonul de contact al call center-ului pentru granturi este: 0217950098

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Multumita colegului nostru Cornel Rusu (autor informatii), va supunem atentiei o mica procedura pentru cei care nu se descurca sau primesc erori la inregistrarea in prima etapa in platforma de granturi (https://granturi.imm.gov.ro). Atentie deci la urmatoarele aspecte: (in descrierea autorului) 🔵 1. Pentru inregistrarea contului...ATENȚIE la următoarele aspecte la înregistrarea in prima etapa in platforma de granturi - granturi.imm.gov.ro
error: Conținutul este protejat !!