Cu întârziere va informam ca, in Monitorul Oficial nr. 1109 din 22 noiembrie 2021, a fost publicat Ordinul președintelui ANAF nr. 1722 din 29 octombrie 2021 – privind privind legitimaţiile de verificare fiscală .
AVAND IN VEDERE CELE DE MAI SUS, VA SUPUNEM ATENTIEI UN INFO OFICIAL, dar si textul integral (VIA AJFP DAMBOVITA – INSTITUTIE CAREIA II MULTUMIM PENTUR POSIBILITATEA PRELUARII INFORMATIILOR). SPERAM SA VA FIE DE FOLOS (atentie si la resursele din articol).
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!
Pentru desfăşurarea verificării situaţiei fiscale personale, potrivit titlului VI „Controlul fiscal” capitol IV „Verificarea situaţiei fiscale personale de către organul fiscal central” din Codul de procedură fiscală, personalul cu atribuţii de verificare a situaţiei fiscale personale va utiliza legitimaţii. Modelul legitimaţiei este prevăzut în anexa nr. 1.
Verificarea fiscală constă într-o analiză a ansamblului situaţiei fiscale personale a unei persoanei fizice cu privire la impozitul pe venit, pentru verificarea conformității declarării și impozitării veniturilor realizate de persoana fizică.
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
Personalul cu atribuţii de verificare fiscală cuprinde inspectorii din cadrul direcţiei generale control venituri persoane fizice şi din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice (DGRFP), încadraţi în structurile cu atribuţii de verificare fiscală.
Legitimaţiile de verificare fiscală atestă împuternicirea specială a titularului în faţa contribuabilului, ce implică exerciţiul autorităţii de stat, acordată pe timpul îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin potrivit legii. Legitimaţia de verificare fiscală este valabilă numai însoţită de ordinul de serviciu emis în condiţiile legii.
PENTRU A DESCARCA OPANAF NR. 1722/2021 – CLICK AICI
🔍 ALTE RESURSE UTILE – DIN ULTIMA PERIOADA: 🔍
💡 – Legea nr. 269/2021 – modificarea Legii dialogului social nr. 62/2011 și a Codului Muncii – click aici
📌 – Compensarea creanțelor fiscale – material informativ oficial ANAF (octombrie 2021) – click aici
💡 – Istoric (evoluție) salariu minim, pe perioada 2000 – 2022 (document cu titlu de info gratuit, cu bază legislativă inclusă) – click aici
💡 – ITM (oficial) – recomandări privind prevenirea răspândirii infecției cu Covid-19 in centrele comerciale si la locurile de muncă – click aici
✅ – ONRC – reguli privind accesul la Registrul Comerțului, conform HG nr. 1130/2021 și HG nr. 1161/2021 – click aici
✅ – ATENTIE – începând din 25.10.2021, accesul în incinta structurilor ANAF este permis NUMAI celor vaccinați si celor cu test PCR – click aici
💡 – Aplicația CHECK DCC pentru verificarea certificatelor digitale ale UE privind COVID-19 – web si Android – click aici
📌 – Stabilirea salariului de bază minim brut sub nivelul celui prevăzut de HG nr. 1071/2021 – nivel contravenții (sancțiuni) – click aici
💡 – Ce întocmim pentru aliniere la noul salariu minim din 2022 (2.550 lei) – “Decizie colectivă de mărire a salariilor” sau „Act adițional” ? – click aici
📌 – Care este termenul transmitere în Revisal a modificărilor la salariul minim din 2022 – 20 de zile lucrătoare (calculate începând cu 01 ianuarie 2022) – click aici
✋ – Decizie colectivă majorare salariu minim angajați (cu anexă semnături) – MODEL (începând cu ianuarie 2022) – click aici
📌 – Act Adițional majorare salariu minim din 01.01.2022 – model UTIL pentru angajatori (gratuit, editabil) – click aici
👉 – Codul Muncii sau Legea 53/2003 – versiunea actualizată la luna OCTOMBRIE 2021 (editabil și gratuit) – click aici