E o certitudine. De la 1 ianuarie 2024, e-Factura devine obligatorie pentru tot ce înseamnă B2B & B2G. Digitalizarea îi scoate pe mulți oameni din zona lor de confort, mai ales dacă nu au avut de-a face cu „treburi legislative” până acum.
Dar provocarea poate reprezenta pentru clienții și partenerii tăi ocazia de a face pași siguri către eficientizare; și hai că nu e așa de complicat dacă folosesc #softulpotrivit.
Programe pentru clienții tăi – în funcție de mărimea business-ului:
📢 1 – Mai mult decât un soft, NextUp ERP este un #softpemăsurata – DETALII AICI – Gestiune, producție, contabilitate, distribuție, contracte, imobilizări – Toate într-un singur loc pentru ca partenerii tăi să aibă un flux de lucru eficient și mult mai ușor de controlat, astfel ca tu să muncești mai puțin și să îți poți importa rapid datele de care ai nevoie. Aplicația se actualizează în conformitate cu modificările fiscale. Și bineînțeles! Clienții tăi vor avea integrare automată cu SPV-ul pentru e-factura.
📣 2 – Nu e deloc simplu la început, și acum toate aspectele fiscale și legislative au venit peste clienții tăi ca un tsunami. Poate că afacerea lor încă este mică, dar responsabilitățile sunt mari. Tocmai de aceea, Ciel Start – DETALII AICI – înglobează gestiunea, facturarea și contabilitatea într-un soft accesbil, care îți permite să îți imporți datele de care ai nevoie pentru a le ține contabilitatea cliențiilor tăi, indiferent că folosești Ciel sau NextUp. Și bineînțeles vor putea să trimită și e-factura!
⏰ 3 – Ai clienți Freelanceri sau PFA? Ciel Facturare – DETALII AICI – îi ajută să emită și să gestioneze facturile rapid și fără efort, cu doar câteva click-uri. Și cum bine știi deja, este gratuit. Iar pentru că e-factura nu iartă pe nimeni, lucrăm la implementarea transmiterii e-facturii și din Ciel Facturare.
De ce te ajută și pe tine ca partenerii tăi să folosească același soft? Păi, simplu! Importul de date se face instant, iar asta se traducere prin eficiență și productivitate sporită de ambele părți – o situație win-win, cum s-ar spune.
✅ Lucrurile încă sunt un pic neclare pentru clienții tăi? Trimite-le clipul-ul de mai jos👇
💡 Dar pentru SAF-T?
Deja nu mai reprezintă o surpriză faptul că s-au adăugat noi contribuabilii mari și mijlocii pe listele celor obligați să trimită raportarea SAF-T către ANAF din 2024 – DETALII. Ce poate fi o surpriză, însă, sunt noile considerente ale statului de a cataloga o companie ca fiind mare, mijlocie sau mică. Clienții tăi știu dacă și pe care dintre listele actualizate se află? Cei de la NextUp au simplificat acest lucru pentru tine – MIJLOCII – MARI.
De ce să le recomanzi clienților tăi SAF-T în NextUp ERP?
Soft-ul NextUp ERP întoarce codurile alambicate de completare a declarației 406 în favoarea clienților tăi, și implicit, în favoarea ta. În plus, cei de la NextUp sunt alături de toți utilizatorii pentru a-i îndruma pas cu pas și a le pune la dispoziție materiale informative pentru depunerea corectă a SAF-T.
Tutoriale SAF-T în NextUp ERP – click aici