Pentru a putea fi autorizata sa presteze servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie (DDD), o firma poate avea nevoie sa obtina o certificare ISO specifica pentru aceasta activitate.
ISO 9001:2015 este un sistem de management al calitatii care poate fi utilizat de o firma care presteaza servicii de DDD pentru a dovedi ca aceasta indeplineste standardele de calitate si ca se angajeaza sa imbunatateasca continua serviciile oferite. Acest standard se concentreaza pe satisfactia clientului si pe managementul proceselor, prin care se asigura calitatea serviciilor furnizate.
ISO 14001:2015 este un sistem de management al mediului, care poate fi utilizat de o firma care presteaza servicii DDD pentru a dovedi ca aceasta respecta regulile si normele in vigoare privind protectia mediului si se angajeaza sa reduca impactul negativ al activitatii asupra mediului.
In orice caz, este important sa se mentioneze ca obtinerea unei certificari ISO nu este obligatorie dar, poate fi utila pentru o firma care presteaza servicii de DDD, deoarece poate oferi o imagine despre calitatea si competenta serviciilor oferite, precum si despre angajamentul firmei de a respecta standardele de calitate si de protectie a mediului.
In cazul in care firma obtine aceste certificari, poate sa-si demonstreze clientilor si autoritatilor ca serviciile sunt efectuate la un standard ridicat si ca respecta regulile si normele in vigoare.
Este important sa se mentioneze ca aceste certificari sunt obtinute prin auditare si verificare din partea unei institutii de certificare acreditate, care asigura ca standardele sunt respectate si ca sistemul de management este implementat si intretinut in mod corespunzator.
In orice caz, este recomandat sa se verifice si sa se solicita certificarile ISO sau alte certificari relevante de la o firma DDD, inainte de a contracta serviciile acesteia.
In afara de standardele ISO 9001:2015 si ISO 14001:2015, exista si alte standarde care pot fi utilizate de o firma care presteaza servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie (DDD) pentru a dovedi ca aceasta indeplineste cerintele si normele in vigoare pentru aceste servicii.
De exemplu, standardul SR EN 16636:2015 „Servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie – Cerinte pentru Servicii DDD” este un standard European care specifica cerintele pentru serviciile de DDD si care poate fi utilizat de firmele care presteaza aceste servicii pentru a demonstra ca indeplinesc aceste cerinte.
PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI – DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. – IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI.
Compania DDD® este o firma romaneasca de prestari servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie (DDD) care se mandreste cu faptul ca este prima si singura firma de profil 100% romaneasca care detine standardul SR EN 16636:2015 sau Certificarea CEPA Certified.
Cu o experienta indelungata in domeniu si o echipa de profesionisti calificati si dedicati, Compania DDD® se angajeaza sa ofere servicii de cea mai inalta calitate, care sa raspunda nevoilor si cerintelor clientilor sai.
Compania DDD® se specializeaza in servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie pentru toate tipurile de imobile, cum ar fi locuinte, birouri, magazine, spitale, gradinite, institutii publice, etc. si se angajeaza sa ofere servicii personalizate si adaptate nevoilor fiecarui client in parte.
In plus, Compania DDD® se mandreste cu faptul ca detine standardul SR EN 16636:2015, care certifica faptul ca indeplineste toate cerintele si normele in vigoare pentru serviciile DDD si se angajeaza sa respecte aceste standarde in toate activitatile sale.
Daca doriti sa va asigurati ca serviciile DDD sunt efectuate la un standard ridicat si cu respectarea regulilor si normelor in vigoare, alegeti Compania DDD®.
Cu tehnologii si metode moderne si un personal calificat si dedicat, Compania DDD® va poate oferi servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie eficiente si sigure, care vor contribui la protectia sanatatii si sigurantei dumneavoastra si a mediului inconjurator.
In plus, compania ofera servicii de preventie si monitorizare continua, pentru a preveni infestarile si raspandirea microorganismelor nocive in viitor.
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM! ⚠️ CONTABILI PE FACEBOOK ⚠️ – CLICK AICI
🔍 ALTE RESURSE UTILE – DIN ULTIMA PERIOADA: 🔍
✅ – HAI SA AJUTAM! – Solicitare sprijin pentru Asociația Literata. Va mulțumim anticipat tuturor! – click aici sau click aici (F 177)
– ⚠️ ULTIMA ORA (oficial) – informații cu privire la majorarea salariul angajaților încadrați cu salariul minim, cu vechime de peste 24 de luni la aceeași societate – CLICK AICI
– 💡 Termenul de depunere a bilanțului la 31.12.2023 – se aplica tuturor entităților, indiferent de sistemul de impozitare aplicabil (oficial MF/ANAF) – CLICK AICI
– ⏰ Câte zile lucrătoare sunt în fiecare luna din anul 2024 (inclusiv detaliere pe ore lucrătoare) – INFO UTIL ANUAL – click aici
– ✅ Termen depunere bilanț la 31.12.2023 (situații financiare/raportări contabile) – în anul fiscal 2024 (info util) – CLICK AICI
– 💡 Temenele legale de transmitere a facturii electronice în sistemul național RO e-Factura (nivel amenzi) – oficial ANAF – click aici
– 📣 Dosarul inventarierii anuale a patrimoniului la data de 31.12.2023 – recapitularea resurselor gratuite, publicate de noi (necesare la dosar) – click aici
– ⏰ IMPORTANT (oficial) – răspuns ANAF cu privire la aplicare plafon casierii (pentru societățile cu mai multe puncte de lucru) – click aici
– ✅ Reguli de circulație a numerarului începând cu data de 13.11.2023 – fișier util si pe înțelesul tuturor – click aici
– ⏰ DE INTERES – ANAF – clarificări privind salariul minim valabil pentru calculul contribuțiilor sociale datorate de persoanele fizice în anul 2023 , etc. – CLICK AICI
– ✅ FOARTE UTIL ✅ – Prezentare comparativă a modificărilor fiscale (Cod Fiscal, CPF, case marcat, disciplină financiară, e-Factura, conformare fiscală, etc.) – 17 fișiere utile (oficial) – click aici
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM! ⚠️ CONTABILI PE FACEBOOK ⚠️ – CLICK AICI
💡 – Sărbători legale începând cu 01.01.2024 – sau zilele libere în care legal nu se lucrează (info util, conform legislație în vigoare, actualizat) – click aici
💡 – Stabilirea salariului de bază minim brut sub nivelul celui prevăzut de HG nr. 900/2023 (3.300 lei) – nivelul contravențiilor (sancțiunilor) – CLICK AICI
💡 – Care este termenul transmitere în Revisal a modificărilor la noul salariul minim de 3.300 lei … 20 de zile lucrătoare (calculate începând cu 01.10.2023) – CLICK AICI
💡 – Ce întocmim pentru aliniere la noul salariu minim din 01.10.2023 (3.300 lei) – “Decizie colectivă de mărire a salariilor” sau „Act adițional” ? – CLICK AICI
💡 – Act Adițional majorare salariu minim din 01.10.2023 – model gratuit, editabil … pentru angajatori (util) – CLICK AICI
💡 – Decizie colectivă majorare salariu minim angajați (cu anexă semnături) – MODEL (începând cu 01.10.2023) – CLICK AICI
💡 – HG nr. 900/2023 – salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, începând cu 01.10.2023, majorat la 3.300 de lei – CLICK AICI