AcasăNewsGenerarea documentului de confirmare pentru obținerea dreptului de acces în SPV

Generarea documentului de confirmare pentru obținerea dreptului de acces în SPV

Pentru contabilitate și salarizare recomandăm NextUp

Deși o temă de notorietate în practica mediului de afaceri, aspectele privind înrolarea companiilor în Spațiul Public Virtual încă pot reprezenta nebuloasă pentru anumite categorii de antreprenori. Fie că ești la început de drum antreprenorial, fie că îți dorești intrarea în legalitate a afacerii tale, informarea permanentă, oportună și concisă reprezintă pilon de bază în marcarea drumului către updatarea proceselor organizaționale la modificările recurente.

Cu toate că obligativitatea înrolării în SPV a companiilor nu mai reprezintă un element de noutate, aspecte ale procedurii de înscriere în cadrul platformei pot pune anumite probleme celor aflați în etape incipiente în demararea afacerii. De aceea, vei regăsi în cadrul acestui material procedura completă de obținere a documentului de confirmare de la furnizorul acreditat în emiterea certificatelor digitale calificate, document indispensabil în etapa de înscriere în cadrul platformei SPV.

De ce am nevoie de documentul de confirmare?

În cadrul formularului de înscriere în Spațiul Public Virtual vei regăsi secțiunea Selectați documentul de confirmare la care este necesar să anexezi un document justificativ contrasemnat de către furnizorul de semnătură electronică digitală.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA “Aboneare la blog – via e-mail”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI UNUL DE TELEGRAM CLICK AICI.

Ce reprezintă documentul de confirmare?

Dacă ai ajuns la secțiunea menționată mai sus și te-ai întrebat ce reprezintă documentul de confirmare, ei bine, află că acesta cuprinde validarea privind titularul certificatului digital, certificare realizată de către furnizorul semnăturii electronice, în absența căruia nu se poate realiza înrolarea în SPV.

Care sunt furnizorii de semnătură electronică digitală?

Privitor la furnizorii acreditați de semnătură electronică digitală, lista acestora este permanent actualizată de către Autoritatea pentru Digitalizarea României, disponibilă la secțiunea Societatea Informațională, secțiunea Semnătură Electronică, Trusted List, prin accesarea link-ului: https://www.adr.gov.ro/semnatura-electronica-trusted-list/. Iată, așadar, mai jos cei 7 furnizori care la ora actuală pot asigura furnizarea certificatelor digitale calificate.

Care este procedura de obținere a documentului?

În continuare iată principalii pași de parcurs care conturează procedura de obținere a certificatului de semnătură electronică dobândit de la furnizorul CertSign S.A.
Reține! Înainte de parcurgerea pașilor mai jos descriși trebuie să te asiguri cu privire la deținerea certificatului de semnătură electronică precum și cu privire la instalarea corectă a aplicației de management a semnăturii pe computerul tău.

#1 conectează token-ul de semnătură electronică la computerul unde ai deja instalată aplicația de management a acesteia;
#2 selectează certificatul digital și introdu codul PIN prestabilit;
#3 accesează link-ul: https://confirmare.certsign.ro/ și autentifică-te cu certificatul digital, asemenea imaginii de mai jos

#4 descarcă documentul precompletat și aplică semnătura electronică, în spațiul liber indicat în imaginea de mai jos:

#5 încarcă documentul cu semnătura electronică aplicată

#6 descarcă documentul de confirmare contrasemnat de către furnizorul de semnătură electronică digitală

#7 utilizează documentul de confirmare primit pentru înscrierea în Spațiul Public Virtual

Iată așadar cei 7 pași de parcurs în vederea obținerii documentului de confirmare, indispensabil pentru înrolarea în cadrul Spațiului Public Virtual, indiferent de forma de organizare a afacerii tale. Trebuie să reții faptul că pașii descriși mai sus sunt valabili dacă deții certificatul de semnătură electronică digitală de la compania CertSign SA.

Referință principală de informare
 Site-ul CertSign, disponibil la adresa: https://www.certsign.ro.
 Site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, disponibil la adresa: https://www.anaf.ro/anaf.

Autor – Botar (Leba) Claudia Florina

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
" Pentru contabilitate și salarizare - recomandăm NextUp " Deși o temă de notorietate în practica mediului de afaceri, aspectele privind înrolarea companiilor în Spațiul Public Virtual încă pot reprezenta nebuloasă pentru anumite categorii de antreprenori. Fie că ești la început de drum...Generarea documentului de confirmare pentru obținerea dreptului de acces în SPV
error: Conținutul este protejat !!