„ Pentru contabilitate și salarizare – recomandăm NextUp ”
Suntem sigur ca multi deja cunosc informatiile ce urmeaza, insa va readucem aminte ca – in vederea unei bune desfasurari a operatiunilor de inventariere, administratorii, ordonatorii de credite sau alte persoane care au obligatia gestionarii entitatii trebuie sa ia masuri pentru crearea conditiilor corespunzatoare de lucru comisiei de inventariere.
👉 Astfel, masurile pentru crearea conditiilor corespunzatoare de lucru se realizeaza prin:
– organizarea depozitarii bunurilor grupate pe sorto-tipodimensiuni, codificarea acestora si întocmirea etichetelor de raft;
– tinerea la zi a evidentei tehnico-operative la gestiuni si a celei contabile si efectuarea confruntarii datelor din aceste evidente;
– participarea întregii comisii de inventariere la lucrarile de inventariere;
– asigurarea personalului necesar pentru manipularea bunurilor care se inventariaza, respectiv pentru sortare, asezare, cântarire, masurare, numarare etc.;
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneare la blog – via e-mail”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI UNUL DE TELEGRAM – CLICK AICI.
– asigurarea participarii la identificarea bunurilor inventariate (calitate, sort, pret etc.) si la evaluarea lor, conform reglementarilor contabile aplicabile, a unor specialisti din entitate sau din afara acesteia, la solicitarea presedintelui comisiei de inventariere. Aceste persoane au obligatia de a semna listele de inventariere pentru atestarea datelor înscrise;
– dotarea gestiunii cu aparate si instrumente adecvate si în numar suficient pentru masurare, cântarire, cu cititoare de coduri de bare etc., cu mijloace de identificare (cataloage, mostre, sonde etc.), precum si cu birotica necesara;
– dotarea comisiei de inventariere cu mijloace tehnice de calcul si de sigilare a spatiilor inventariate;
– asigurarea protectiei membrilor comisiei de inventariere în conformitate cu normele de protectie a muncii;
– asigurarea securitatii usilor, ferestrelor, portilor etc. de la magazine, depozite, gestiuni etc.
⏰ ALTE RESURSE UTILE INVENTARIERE ANUALA 31.12.2024: ⏰
✅ – HAI SA AJUTAM! – Solicitare sprijin pentru Asociația Literata. Va mulțumim anticipat tuturor! – click aici sau click aici (F 177)
✅ – Formular gratuit și editabil – listă de inventariere (model pentru inventarierea anuala la 31.12.2024 – click aici
✅ – Decizie numire comisie pentru realizarea inventarierii anuale la 31.12.2024 – model actualizat, orientativ, editabil și gratuit – click aici
✅ – Manual Proceduri Inventariere la 31.12.2024 – gratuit si editabil (document necesar în procesul inventarierii anuale) – click aici
✅ – Inventarierea patrimoniului la 31.12.2024 – aspecte importante ce trebuie avute în vedere (în fiecare an) – CLICK AICI
✅ – Comisia de inventariere anuală la 31.12.2024 – condiții corespunzătoare de lucru ce trebuie create (info) – click aici
💡 – Aplicație pentru inventarierea ușoară a produselor (sute de produse) – gratuit (Excel) – click aici
💡 – Ghid pentru antreprenori pentru efectuarea inventarierii la magazinele cu amănuntul (gratuit) – click aici
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM! ⚠️ CONTABILI PE FACEBOOK ⚠️ – CLICK AICI
[…] ✅ – Formular gratuit și editabil – listă de inventariere (model pentru inventarierea anuala la 31.12.2024 – click aici ✅ – Decizie numire comisie pentru realizarea inventarierii anuale la 31.12.2024 – model actualizat, orientativ, editabil și gratuit – click aici ✅ – Manual Proceduri Inventariere la 31.12.2024 – gratuit si editabil (document necesar în procesul inventarierii anuale) – click aici ✅ – Inventarierea patrimoniului la 31.12.2024 – aspecte importante ce trebuie avute în vedere (în fiecare an) – CLICK AICI ✅ – Comisia de inventariere anuală la 31.12.2024 – condiții corespunzătoare de lucru ce trebuie create (info) – click aici […]