Termenul de depunere a registrului general de evidenţă a salariaţilor în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă a fost modificat printr-o Hotărâre adoptată de Guvern în şedinţa din 24 ianuarie. Potrivit noilor prevederi, data limită de depunere este 31 martie 2007.
Potrivit HG nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor, angajatorii care au încadrat personal cu contract individual de muncă erau obligaţi să transmită inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, după caz, registrul în formă electronică, până la data de 1 septembrie 2006.
Soluţia tehnică privind registrul în format electronic şi aplicaţia informatică pentru completarea şi transmiterea acestuia de către angajatori au fost realizate de către Inspecţia Muncii şi puse gratuit la dispoziţia angajatorilor care au obligaţia de a înfiinţa registrul. Din cauza noutăţii şi complexităţii aplicaţiei informatice, un număr mare de angajatori au transmis Inspecţiei Muncii şi inspectoratelor teritoriale de muncă solicitări de prelungire a termenului de depunere a registrului.
Sursa: www.amosnews.ro