in practica ne putem confrunta cu urmatoarele doua situatii:
1. Revocarea este solicitată de titularul certificatului
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii online” se solicită de titularul certificatului calificat, atunci acesta completează formularul 151 „Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online”, care se descarcă de la adresa – click aici. Cererea se listează, se semnează de titularul certificatului şi de către contribuabil, se scanează şi se transmite prin e-mail la adresa [email protected].
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.
2. Revocarea este solicitată de o altă persoană
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, formularul 151 se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabil, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de:
– actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie;
– documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie;
– împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online.
Atenţie! Prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaraţii fiscale online.
IMPORTANT – PENTRU ACCESUL CONTROLAT LA DOSARUL FISCAL – SE UTILIZEAZA FORMULARUL 152 – CLICK AICI
Persoanele interesate pot consulta website-urile:
– Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/ Informaţii depunere declaraţii/ Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor;
– Direcţiilor Generale ale Finanţelor Publice Judetene.
Sursa info – www.finantevalcea.ro