Dupa cum stiti, in Monitorul Oficial, Partea I nr. 603 din 08 august 2016 a fost publicat Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 1265/02.08.2016 – privind aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art. 41 din Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.
Avand in vedere cele mentionate mai sus, va supunem atentiei modelul de „SITUAŢIA încasărilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni pentru contribuabilul . . . . . . . . . . (ANEXA Nr. 2 – la procedură)”. Speram sa va fie de folos.
PENTRU A DESCARCA MODELUL SITUATIEI – CLICK AICI
La cererea depusă – model pe site – organizatorii de astfel de evenimente au obligaţia să anexeze, alaturi de alte documente justificative din care să rezulte că încasările în numerar de la astfel de evenimente depăşesc plafonul zilnic de 10.000 lei de la o persoană – si situaţia încasărilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni. În cazul organizatorilor de evenimente care nu au încasări pentru o perioadă anterioară de 12 luni, depun situaţia încasărilor pentru perioadele pentru care au avut asemenea evenimente, dar nu mai puţin de 2 evenimente