AcasăDeclaratia 112Obligativitatea depunerii Formularului 112 numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță...

Obligativitatea depunerii Formularului 112 numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță – începând cu următorul termen (25.10.2016)

ANAF informează contribuabilii că, începând cu următorul termen legal de depunere, formularul 112 nu se va mai înregistra la sediile locale (ghişeu), declarația urmând a se depune numai prin mijloace electronice de transmitere la distanţă .

ANAF informeaza că în conformitate cu prevederile art. 3, alin.(1) din Ordinul nr. 1045/2084/793/2012 pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a „Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, cu modificarile si completarile ulterioare, aveţi obligaţia depunerii declaraţiei 112 prin mijloace electronice de transmitere la distanţă prin accesarea site-ului www.e-guvernare.ro.

Semnarea declaraţiilor se realizează prin utilizarea certificatului digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare, acreditat în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

Un certificat de semnătură electronică se obţine de la unul din furnizorii acreditaţi. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditaţi este stabilit şi publicat de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale pe site-ul www.mcsi.ro.

Titularul unui certificat calificat poate fi desemnat/împuternicit pentru semnarea declaraţiilor fiscale de către mai mulţi contribuabili. Declarațiile fiscale se depun on-line accesând site-ul www.e-guvernare.ro, secțiunea „Depunere declarații” prin intermediul certificatului digital calificat.

Formularele electronice pot fi descărcate de pe site-ul www.anaf.ro, secțiunea „Servicii on-line”, subsecțiunea „Declarații electronice”, meniul „Descărcare declarații”. Informaţii suplimentare privind depunerea declaraţiilor pot fi obţinute pe site-ul www.anaf.ro, secțiunea „Servicii on-line”, subsecțiunea „Informaţii depunere declarații persoane juridice”, meniuri „Etapele pe scurt” / „Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor”.

Sursa – Administraţia Judeţeană a Finanțelor Publice Iaşi

4 COMENTARII

  1. Ei, cum sa nu ? De ce sa nu se umple de bani si firmele care emit certificate digitale ? Eu nu cred una ca asta. Nu se va intampla asa ceva in viitorul apropiat,

  2. Daca totul era gratuit, ideea este benefica, se scapa de cozi interminabile, nu mai dai de mutre acre ale celor ce preiau declaratiile, dar sa obligi la ceva care costa, mi se pare strigator la cer, vrei, nu vrei, trebuie sa le dai astora cu certificatele peste 150 de lei pe an pentru nimic, sa zicem ca ar fi OK sa platim acel token la inceput, dar atat, restul este doar o jecmaneala, pentru ce sa dam an de an 30 de euro pe nimic?
    O alta hotie legalizata.

  3. Deci chiar o fi adevarat ca nu le mai primeste la ghiseu? Pai dureaza 10 zile sa primesti aprobare de la finante. Eu nu stiam de termenul acesta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!