Întrebare: Care sunt modalităţile de transmitere la inspectoratul teritorial de muncă a registrului general de evidenţă a salariaţilor?
Răspuns: Transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspecţiei Muncii:
– transmitere prin e-mail, pe bază de semnătură electronică;
– prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncă în format electronic, însoţit de o adresă de înaintare semnată de angajator.
Întrebare: Unde se păstrează registrul general de evidenţă a salariaţilor?
Răspuns: În formă electronică la sediul angajatorului şi, după caz, la sediul sucursalei, agenţiei, reprezentanţei sau al altor asemenea unităţi fără personalitate juridică, care au delegată competenţa înfiinţării registrului.
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOK – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Abonează-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOK – CLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUS – CLICK AICI.
Întrebare: Ce trebuie sa facă un angajator care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului general de evidenta sa salariaților?
Răspuns: Sa informeze inspectoratul teritorial de muncă in raza căruia depune registrul privind: denumirea prestatorului de servicii împreună cu certificatul de înregistrare al prestatorului, eliberat de Registrul Comerţului sau dovada înregistrării fiscale la organele competente și data la care s-a contractat serviciul de completare şi transmitere a registrului.
Sursa – mmuncii.ro