AcasăInventariereCondiții corespunzătoare de lucru ce trebuie create comisiei de inventariere la 31.12.2017...

Condiții corespunzătoare de lucru ce trebuie create comisiei de inventariere la 31.12.2017 – info util (important)

Dupa cunoasteti deja, deoarece am tratat acest subiectul in fiecare an, in vederea unei bune desfasurari a operatiunilor de inventariere, administratorii, ordonatorii de credite sau alte persoane care au obligatia gestionarii entitatii trebuie sa ia masuri pentru crearea conditiilor corespunzatoare de lucru comisiei de inventariere.

Astfel, masurile pentru crearea conditiilor corespunzatoare de lucru se realizeaza prin:

organizarea depozitarii bunurilor grupate pe sorto-tipodimensiuni, codificarea acestora si întocmirea etichetelor de raft;
tinerea la zi a evidentei tehnico-operative la gestiuni si a celei contabile si efectuarea confruntarii datelor din aceste evidente;
participarea întregii comisii de inventariere la lucrarile de inventariere;
asigurarea personalului necesar pentru manipularea bunurilor care se inventariaza, respectiv pentru sortare, asezare, cântarire, masurare, numarare etc.;

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

asigurarea participarii la identificarea bunurilor inventariate (calitate, sort, pret etc.) si la evaluarea lor, conform reglementarilor contabile aplicabile, a unor specialisti din entitate sau din afara acesteia, la solicitarea presedintelui comisiei de inventariere. Aceste persoane au obligatia de a semna listele de inventariere pentru atestarea datelor înscrise;
dotarea gestiunii cu aparate si instrumente adecvate si în numar suficient pentru masurare, cântarire, cu cititoare de coduri de bare etc., cu mijloace de identificare (cataloage, mostre, sonde etc.), precum si cu birotica necesara;
dotarea comisiei de inventariere cu mijloace tehnice de calcul si de sigilare a spatiilor inventariate;
– asigurarea protectiei membrilor comisiei de inventariere în conformitate cu normele de protectie a muncii;
asigurarea securitatii usilor, ferestrelor, portilor etc. de la magazine, depozite, gestiuni etc.

ALTE RESURSE UTILE PE SUBIECTUL INVENTARIERII ANUALE LA 31.12.2017:

– Inventarierea patrimoniului la 31.12.2017 – informații utile cu privire la aspectele importante de care trebuie ținut cont – info util – click aici

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

6 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!