AcasăCodul munciiINFO 2019 - Cum procedăm la ITM pentru o firma care angajează...

INFO 2019 – Cum procedăm la ITM pentru o firma care angajează primul salariat? Cum mă înscriu la Revisal (Reges) – varianta online?

Pentru inceput, precizam ca – depunerea registrului la sediul inspectoratului teritorial de munca (odata cu primul CIM pe firma) sau transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii (Reges), a registrului în format electronic (dupa solicitare parola de la institutie) – trebuie precedata de salvarea fisierului cu extensia .rvs din aplicatia ReviSal – ultima versiune aici – meniul „Registru”, butonul „Generare registru”.

A. Formulare necesare pentru depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca:

– Transmiterea registrului (fisierul cu extensia .rvs) prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca se face pe suport CD, sau medii de stocare USB cu sistem de fisiere FAT sau FAT32;
– Adresa de înaintare semnata si stampilata de catre reprezentantul legal.MODEL 2019 AICI
– La prima depunere mai este necesara: O copie a certificatului de înmatriculare la Registrul Comertului, a certificatului de înregistrare fiscala.

IMPORTANT – În cazul modificarii elementelor de identificare ale angajatorului, depunerea ulterioara trebuie însotita de o copie a certificatului de înmatriculare la Registrul Comertului si a certificatului de înregistrare fiscala.DETALII UTILE AICI.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

B. Formulare pentru transmiterea on-line

Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca în a carui judet îsi are sediul angajatorul, dupa ce a depus cel putin odata registrul electronic la ghiseu (DECI PASUL A. ESTE PRIMUL), în baza urmatoarelor documente:

Formular obtinere parola pentru transmiterea on-lineMODEL 2019 AICI
– O copie dupa certificatul de înmatriculare;
– O copie a actului de identitate a persoanei împuternicite. (in unele judete se cere si decizia pentru persoana in cauza – MODEL AICI)
– În cazul în care transmiterea on-line pentru versiunea noua nu functioneaza cu datele contului activate pentru versiunea veche angajatorul va trebui sa faca o prima depunere la ghiseele ITM împreuna cu actele mentionate la punctul A.

IMPORTANT – Se recomanda solicitarea schimbarii parolei odata cu persoana responsabila cu completarea si transmiterea revisal prin prezentarea documentelor de la punctul B.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

C. Obținerea parolei de către unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor (sucursale, agenții, etc.) se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială acestea îşi desfăşoară activitatea, în baza prezentării următoarelor documente:

a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei (model anexat);
b) împuternicire semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al unității fără personalitate juridică, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al unității;
c) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
d) copia certificatului fiscal al unității fără personalitate juridică;
e) copia actului de identitate al persoanei împuternicite;
f) copia delegării de competență pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă;
g) copia delegării de competență pentru înființarea şi completarea registrului general de evidență a salariaților în format electronic.

INFO – Obținerea parolei este condiționată din motive juridice și tehnice de transmiterea registrului conform HG nr. 500/2011. Această transmitere a registrului trebuie să fie prealabilă solicitării parolei, putând fi urmată imediat, cu ocazia aceleiaşi prezențe la sediul ITM, de solicitarea și obținerea parolei pentru transmiterea on‐line a registrului.

Surse info:

https://cabinetexpert.ro/
http://www.itmiasi.ro/
https://www.inspectiamuncii.ro/

4 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Pentru inceput, precizam ca - depunerea registrului la sediul inspectoratului teritorial de munca (odata cu primul CIM pe firma) sau transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii (Reges), a registrului în format electronic (dupa solicitare parola de la institutie) - trebuie precedata de salvarea...INFO 2019 - Cum procedăm la ITM pentru o firma care angajează primul salariat? Cum mă înscriu la Revisal (Reges) - varianta online?
error: Conținutul este protejat !!