AcasăTVA - modificari si noutatiDocumente necesare pentru înregistrare la TVA - prin opțiune la înființare, sau...

Documente necesare pentru înregistrare la TVA – prin opțiune la înființare, sau după înființarea unei societăți comerciale (2018)

Va supunem atentiei un material pus la dispozitie de colegii de pe grupul – Contabili pe Facebook – resursa trece in revista, actualizat la nivelul lunii octombrie 2018 – documentele necesare pentru inregistrarea in scopuri de TVAprin optiune la infintare sau dupa infintarea unei societati comerciale.

Speram sa va fie de folos. In esenta, documentele necesare la dosarul ce trebuie prezentat la ANAF sunt:

1. Cererea de inregistrare in scopuri de TVA ( formular 098 ), 2 exemplare + copia cererii de inregistrare la ONRC:

 se depune de societatile care se înfiinţează în baza Legii societăţilor nr.31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt supuse înmatriculării la registrul comerţului şi care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art.316 alin.(1) lit.a) din Codul fiscal;
 se depune in aceiasi data cu data depunerii documentelor de infintare a societatii la ONRC.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOTELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STANGA JOS) – SI ABONEAZA-TE LA NOTIFICARI. DE CATE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECAT LA CEI CARE NU SUNT ABONATI.

2. Formular 010, in 2 exemplare + copie CUI:MODEL EDITABIL EXCEL AICI

 se depune de societatile care sunt infintate în baza Legii societăţilor nr.31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca desfasoara activitati economice in spatiul destinat sediului social, la sediile secundare sau in afara acestora.

4. In cazul in care administratorii sau asociatii majoritari ( care detin minim 50% din capitalul social ) nu sunt inregistrati in Romania, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la art. 4 alin. (4) lit. a) din OG 39/2015 aprobata cu modificari prin Legea 327/2017 ( traducere legalizata in original )

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOTELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STANGA JOS) – SI ABONEAZA-TE LA NOTIFICARI. DE CATE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECAT LA CEI CARE NU SUNT ABONATI.

5. Copii acte de identitate administratori+asociati care detin peste 50% ( daca administratorii sau asociatii nu sunt inregistrati in Romania, traducere legalizata in original a actului de identitate )

6. Delegatie ( imputernicire ) + Copie CI delegat ( imputernicit )

Sursa/Autor (cu multumiri si aprecieri) – eticexpert.ro (Adela Barbat)

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!