AcasăGeneralDocumentatia de sustinere a cererii de inregistrare in registrul comertului si autorizare...

Documentatia de sustinere a cererii de inregistrare in registrul comertului si autorizare a functionarii intreprinderii familiale

Aceasta contine:

– Carte de identitate sau paşaport al fiecărui membru – fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul
– Document care să ateste drepturile de folosinţă asupra sediului profesional, precum contract de închiriere, comodat, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpărare, declaraţie de luare în spaţiu sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosinţă etc. – copie legalizată
– Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului, care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii
– Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă pregătirea profesională, dacă aceasta este cerută, potrivit unor prevederi legale speciale
– Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă experienţa profesională, dacă este cazul
– Acordul de constituire şi procura specială, prevăzute la art. 29 – OUG 44/2008

Pregătirea sau experienţa profesională se atestă, după caz, cu documente cum sunt:
– diploma,
– certificatul sau adeverinţa, prin care se dovedeşte absolvirea unei instituţii de învăţământ,
– certificatul de calificare profesională sau de absolvire a unei forme de pregătire profesională, organizată în condiţiile legii, în vigoare la data eliberării acestuia,
– certificatul de competenţă profesională,
– cartea de meşteşugar,
– carnetul de muncă al solicitantului,
– declaraţie de notorietate cu privire la abilitatea de a desfăşura activitatea pentru care se solicită autorizarea, eliberată de primarul localităţii respective în mod gratuit în cazul meseriilor tradiţionale artizanale,
– atestatul de recunoaştere şi/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în străinătate,
– atestatul de recunoaştere a calificării dobândite în străinătate, în afara sistemului de învăţământ,
– orice alte dovezi care să ateste experienţa profesională.

3 COMENTARII

  1. Pentru IFN, INTR. FINANCIARA NEBANCARA , gen Casa de amanet ce documente trebuie intocmite si ce declaratii? si care este legislatia in domeniu.

    MUltumesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!