Documentele necesare pentru obținerea șomajului tehnic, vor fi transmise, începând de vineri, 1 mai 2020, prin Registratura electronică pusă la dispoziție de Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, https://aici.gov.ro/home.
Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidență mai bună a actelor transmise și va facilita accesul la formularele ce trebuie completate.
De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizația solicitată și vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP, etc.
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
Menționăm că prin aplicația aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plățile făcute prin Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), cât și pentru cele care sunt gestionate de Ageția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS).
OFICIAL ANOFM – cerințe solicitări șomaj tehnic aferent lunii aprilie 2020 (excludere CIM activ, cu norma întreaga, la un alt angajator) – click aici
Sursa – MMPS MMPS (Serviciul Comunicare, Mass-Media și Relații cu Publicul)