Analist Studii De Piata – Data Mining, Divizia Dezvoltare Clienti Noi & Retentie
(Cod referinta ASP- DM)
Scop: Identifica profiluri si tendinte in baza de clienti fizici cu scopul de a furniza analize si rapoarte amanuntite, contribuind la dezvoltarea strategiei si programelor de marketing.
Cerinte
· Studii superioare finalizate sau in curs – Economie/Cibernetica/Marketing
· Abilitati excelente de prezentare si comunicare
· Foarte bune abilitati de extragere si analiza a datelor
· Cunostinte foarte bune de operare baze de date
· Bune abilititati de lucru in echipa si interpersonale
· Cunostinte de limba engleza – scris si vorbit, nivel avansat
Responsabilitati
· Defineste obiectivele si cerintele legate de extragerea datelor
· Defineste si alege cele mai potrivite tehnici de modelare, impreuna cu Departamentul IT
· Elaboreaza cerintele de construire a bazei de date de marketing
· Utilizeaza metode analitice avansate pentru identificarea profilurilor de client
· Furnizeaza, la cerere, rapoarte si analize ad-hoc
· Efectueaza analize descriptive ale bazei de clienti fizici
· Creeaza si actualizeaza modele predictive impreuna cu Departamentul IT
· Extrage informatii din bazele de date ale companiei
Aplicatiile se pot trimite pe adresa: [email protected] pana pe 14 decembrie 2007. Mentionati pe CV si scrisoarea de intentie codul job-ului pentru care aplicati.
via – studenti-marketing group