Obținerea parolei de către angajatori, pentru transmiterea on‐line a Revisal-ului (conform HG 500/2011 – text integral), se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, în baza prezentării a o serie de documente.
Trebuie precizat faptul ca la unele ITM se cer mai multe documente dacat la altele, sau chiar mai putine, insa acestea de regula sunt urmatoarele:
– “Solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei” – model oficial – CLICK AICI
– Copie CUI
– Copie B.I./C.I. administrator
– Copie B.I./C.I. imputernicit (daca este cazul)
NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE – CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.
– Copia delegării de competență pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă (unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor – sucursale, agenții, etc.)
– Copia delegării de competență pentru înființarea şi completarea registrului general de evidență a salariaților în format electronic (unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor – sucursale, agenții, etc.)
– Imputernicire semnată şi ştampilată de angajator – în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
Dupa prezentarea acestor documente la registratura ITM-ului judetean si inregistrarea „Solicitarii”, se merge la Compartimentul de IT, care elibereaza parola pe loc.
[…] – Acte necesare pentru a depune Revisal-ul online si pasii obtinerii parolei (info noiembrie 2012) – CLICK AICI […]