Obținerea parolei de către angajatori, pentru transmiterea on‐line a Revisal-ului (conform HG 500/2011 – text integral), se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, în baza prezentării a o serie de documente.
Trebuie precizat faptul ca la unele ITM se cer mai multe documente dacat la altele, sau chiar mai putine, insa acestea de regula sunt urmatoarele:
– “Solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei” – al carui model oficial (2013) vi-l prezentam mai jos
– Copie CUI
– Copie B.I./C.I. administrator
– Copie B.I./C.I. imputernicit (daca este cazul)
– Imputernicire semnată şi ştampilată de angajator – în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
PENTRU MODEL 2013 AL „Solicitarii scrise pentru eliberarea parolei” – CLICK AICI
ALTE documente solicitate pot fii (dupa caz)
– Copia delegării de competență pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă (unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor – sucursale, agenții, etc.)
– Copia delegării de competență pentru înființarea şi completarea registrului general de evidență a salariaților în format electronic (unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor – sucursale, agenții, etc.)
Dupa prezentarea acestor documente la registratura ITM-ului judetean si inregistrarea „Solicitarii”, se merge la Compartimentul de IT, care elibereaza parola pe loc.
Model via – ITM Gorj
Buna ziua.
Doresc sa fac modificarea de salariu in Revisal.
Intrebarea mea este daca dupa ce modific individual salariul fiecaruia dintre angajati trebuie sa generez registrul de fiecare data pentru fiecare salariat in parte.
Multumesc
@ana – faci modificarile la toti si Revisalul se genereaza o singura data – la final.