Asa cum am precizat si in articolul – link detalii – cu privire la Registrul de personal (Registrul CIM) – sau evidenta contractelor de munca din companie – fiecare angajator trebuie sa aiba un astfel de registru de personal, sau registru al contractelor individuale de munca. Iata insa ca membri „contacafe_club” au reusit sa realizeze un model al acestui registru, pe care l-au postat si pe grup.
Avand in vedere faptul ca multi din contabilii de acolo au spus ca nu il pot deschide, noi l-am preluat si cosmetizat putin, oferindu-va de acum incolo modelul in Excel pe forum (pentru download). Speram sa va fie de folos si multe multumiri membrilor grupului pentru implicare.
PENTRU MODELUL DE REGISTRU EVIDENTA C.I.M.-URI – CLICK AICI
NU UITATI SI DE SECTIUNEA DEDICATA PROBLEMELOR DIN DOMENIUL RESURSELOR UMANE, UNDE O SA GASITI O SERIE DE DOCUMENTE FOARTE UTILE – CLICK AICI
PENTRU A FI LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA NEWSLETTER-UL NOSTRU – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA ===>>> SUB CALUPUL DE RECLAME SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.
Asta ne mai trebuie acum? Registru la registru?
Hai sa fim seriosi… NU EXISTA BAZA LEGALA pentru acest registru, deci de ce sa ne mai complicam???
Astfel de documente inutile nu ar mai trebui promovate ca poate le dam idei.
Din pacate incepeti sa semanati tot mai mult cu cei de pe legislatiamuncii.ro Acelasi „trebuie”, „este obligatoriu” chiar daca legea nu prevede sau, si mai rau, era vorba doar despre un proiect de lege. Veti ajunge sa nu va mai creada nimeni. Pacat.
Referitor strict la postare… NU trebuie. Se numeste „munca precum Ion la popa” si degeaba-l ai daca Registrul electronic nu este la zi.
@oana si andrei – primul articol, pe care se bazeaza si modelul facut de colegii nostii, a fost postat in urma unei discutii cu un Inspector ITM. stiu ca nu ne putem baza numai pe asta, dar noua ni s-a parut un lucru util ca si vizitatorii nostrii sa fie informati.
[…] – Registrul pentru evidenta Contractelor Individuale de Munca (Registru CIM) – model – click aici […]